COVID-19

GENERAL

Mε γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του COVID-19-19 και βάσει των προβλεπόμενων μέτρων η ΥΠΑ ανακοινώνει τα παρακάτω έκτακτα μέτρα προς εξυπηρέτηση των πολιτών:

Το κοινό θα εξυπηρετείται  αποκλειστικά ταχυδρομικώς, τηλεφωνικώς και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η εξυπηρέτηση  των πολιτών με φυσική παρουσία θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.  Στην περίπτωση αυτή, κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης, είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τους πολίτες όσο και από τους υπαλλήλους της υπηρεσίας. Όταν και όπου είναι δυνατόν θα τηρείται η απόσταση του 1,5 μέτρου.

Οι δικηγόροι  εξυπηρετούνται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού. Η υπηρεσία κατά τον καθορισμό των ραντεβού δίνει προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των δικηγόρων.

Κάτω από τις δύσκολες συνθήκες που έχουν ανακύψει και προκειμένου να επιτυγχάνεται ευχερέστερα η εξυπηρέτησή τους,  παρακαλούνται οι πολίτες να αξιοποιούν κατά προτεραιότητα τις δυνατότητες που τους παρέχει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, κάνονας χρήση του e-mail της κεντρικής γραμματείας της υπηρεσίας και της  φόρμας επικοινωνίας που εμφανίζονται στην κατηγορία «Επικοινωνία» του ιστότοπου, καθώς και των e-mails των οργανικών μονάδων  της κεντρικής υπηρεσίας της ΥΠΑ και των περιφερειακών υπηρεσιών της, που είναι αναρτημένα στις σελίδες Διοίκηση, κεντρική υπηρεσία, περιφερειακές υπηρεσίες.

INSTRUCTIONS FOR THOSE WHO ARE TRAVELING BY AIR

ΠΥΡΓΟΣ-ΕΛΕΓΧΟΥ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ1
PRESS RELEASE SUBJECT: DENIAL OF INFORMATION (Flight FR4978 ATH – VNO 23-05-21 of Ryanair airline)
The Hellenic Civil Aviation Authority (YPA/HCAA) informs that the information that sees the light of day about the alleged information...
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2021
Instructions for passengers on domestic flights to island destinations
Elliniko, 14/5/2021 PRESS RELEASE INSTRUCTIONS FOR PASSENGERS ON DOMESTIC FLIGHTS TO ISLAND DESTINATIONS Valid  from 14 May 2021, all passengers...